Tänään olen tehnyt kotitöitä kuin pieni hiiri. Jokapaikka kiiltelee ja hohkaa siisteyttään. Sain jopa aikaiseksi vetää lipaston laatikot alas ja hieman järjestellä niiden sisältöä, jotta niihin oikeasti mahtuisi jotain. Kävin harrastamassa kulutuskulttuuria ostamalla uudet farkut (hallelujaa sille, että kaveri on farkkuliikkeessä töissä ja tuntee mun maus, joten koko farkkujen ostaminen lahkeiden lyhentämisineen päivineen vei puoli tuntia) sekä pari paitaa, nyt kun t-paitakelit taas alkoivat.

Ystävä kutsui minut huomenna katsomaan leffaa. pelkään vaan hieman, että hänellä on taka-ajatuksena naittaa minua eräälle ystävälleen. Tämä tyyppi on (kaikkien muiden samassa paikassa yhtä aikaa läsnäolleiden mielestä) flirttaillut minulle  (ja tätä en  sosiaalisesti täysin tumpelona ole tajunnut). Pitänee hieman muistuttaa olemassaolevasta, vaikkakin hieman etääntyneestä ihmissuhteestani. Muutenkin minua raivostuttaa se, että kun olen varattu niin jostain syystä ihmiset kiinnostuvat minusta. Sellainenkin, johon olin kovasti ihastunut, mutta jota en osannut lähestyä oikein ja jolta en saanut vastakaikua, on ottanut yhteyttä ja halunnut "tutustua paremmin". Mutta sitten kun olen sinkku, niin ketään ei vähempää voisi kiinnostaa. Ilmeisesti se varattu on aina jotenkin kiehtovampaa... Nooh, olen tyytyväinen nykyiseen ihmissuhdekuviooni. Välimatka pitää sopivasti erossa.Mutta tässä vaihessa ihmissudetta minulla alkaa aina nostaa esiin sitoutumiskammoinen  puoleni... saas kattoo ny.

Nyt menen aloittamaan Indiana Jones putken. Älkää naurako, mutta indy-leffat olivat lapsuuden suosikkeja. Äölkää kysykö miksi :D