Päivä alkoi niin hyvin. Olin nukkunut hyvät yöunet. Heräsin johonkin kovaan äänee ja hyppäsin petistä ylös ja ryntäsin suihkuun. Olen ollut virkeä koko päivän ja saanut paljon aikaan. Erään verkkokurssin artikkelit on nyt luettu ja niiden pohjalta oden tehnyt oppimispäiväkirjamerkinnät. Olen lukenut jo kaikki ensi viikolla alkavan intensiivikurssin artikkelit ja tehnyt niiden pohjalta 2 kommentaaria; vielä yksi puuttuu ja sekin on työn alla.

Iltaa kohden asiat sitten alkoivatkin mennä pieleen ja hermostuin ja ärsyynnyin. Nyt minua vaan raivostuttaa ja minun tekisi mieli lyödä nyrkki seinään. Olen yrittänyt saada ärsyynnystä lievittymään surffaamalla netissä ja etsimällä, että jos jostain olisi mahdollisuus ostaa strula med siri:n uusin levy. On se kumma kun näinkin globalisoituneesta maailma ei saa toisen maan "pikkubändin" levyä. Saisihan sen kun tilaisi sen ruotsalaisesta levykaupasta, mutta tyyriiksi kävisi yksi levy. Taitaapa jäädä hankkimatta...

Käteni oikein tärsinee ärsyynnyksestä. En tajua miksi niin helposti hermostun nykyisin. Pelkään vaan että puran sen johonkuhun. En halua loukata ketään harkitsemattomilla sanoilla.