Huoh... Olen koko päivän käyttänyt asuntoni siivoamiseen. Yöllä, kun en sitten kovasta yrityksestä huolimatta saanut unta (ja en uskalla ottaa unilääkettä) siivosin kaappeja ja järkkäilin kirjahyllyäni. Yritin päättää, mitä kirjoja voin heivata pois ilman, että jään niitä liikaa kaipaamaan. Heitin pois vaatteita, joita en usko enää tarvitsevani ja jotka eivät ole päätyneet päälleni vaikka niin päätin silloin kun viimeksi vaatekaappiin tein ratsian. Nyt minulla on edes hieman tilaa H:n kamoille. Hän tulee takaisin jo ensi viikolla!!! Jänskättää hieman se, että miten pieneen kopperooni mahtuu asumaan kaksi ihmistä. Emme ole nähneet ja kunnolla olleet yhdessä melkein viiteen kuukauteen, joten varmasti syystäkin jännitän. Hän asuu luonani vain kuukauden ja olen sairaslomalla kesäkuun alkuun, joten en pääse "pakenemaan" töihinkään, jos liikaa alkaa pänniä. Mutta toivotaan, että kuukausi menee sopuisassa yhteisymmärryksessä.

On ihana saada sitten joskus H:n tavar pois asunnostani, sillä tiedän että silloin saan hirveästi lisää tilaa itselleni. Minulla on aina (olen huono heittämään tavaroita pois) säilytystilan puutetta... Ajattelin myös maalata asuntoni uudelleen. Saa rumat jäljet sitten seinästä kyytiä...Kesällä ajattelin hieman sisustaa kämppääni, jos vaan saan sen verran ylimääräistä rahaa. Olen harkinnut sohvan ostamista ja työpöydän heivaamista. Pitää vaan keksiä, mihin laita tietokoneeni ja muut romppeet, joita säilön työpöydälläni.Haluaisin niin kovasti jotain uutta!

Selvittelin tänään erästä lääkeongelmaani. Menetin viime viikolla tutkimuksen yhteydessä tajuntani (onneksi olin sairaalassa) ja lääkäri epäili, että minulla se olisi saattanut olla serotoniinioireyhtymän aiheuttamaa. Siitä ei oikein saatu selvyyttä ja omin lupineni tiputin masennuslääkkeen annosta (koska niska-ja käsikipua varten lääkkeeksi määrättiin nimenomaan Tramalia... outoa kyllä...), koska lääkäri epäili masennuslääkkeen ja tramalin yhteisvaikutusta. Ei niillä kyllä pitäisi olla mitään sen suurempia yhteisvaikutusta tai vasta-aiheita... Mutta keskushermostoonhan ne kaikki vaikuttavat... Toivottavasti tämä nyt selviäisi nopeasti...

Jooh, nyt jatkan siivousta. Äiti tulee huomenna kylään. Ja laittaa kamat takaisin yläkaappeihin, joihin niitä en itse saa... On se jännä, kuinka ihminen oppii selviytymään yhdelläkin kädellä!