Pienen skitsoilun jälkeen sain itseni taas hallintaan. Tämän aiheutti pitkä ja harras keskustelu H:n kanssa, joka muistutti minua siitä mikä todella on tärkeää ja olennaista. Olen koko päivän siivonnut. Lattia on niin puhdas, että siltä voisi vaikka syödä. Matot on käytetty tuulettumassa, samoin kuin petivaatteet. Vaihdoin järjestyksen hieman loogisemmaksi ja tilaa viemättömämmäksi (älkää koskaan hankkiko kulmapöytää, jos teillä on vain kaksi nurkkaa, johon se laittaa). Saan äidiltäni nojatuolin, Se on kuvasta poiketen harmaa... Mutta se sopii hyvin sisustukseeni. Pitäää muistaa pyytää siskoni miestä kuskaamaan sen luokeni.

Minulla on nyt hyvä olla. 3:n yön valvomisputki katkesi viime yönä suunnattoman virkistävään 4 tunnin yöuneen (olen joissakin asioissa vähäänkin tyytyväinen). Olen valmis kohtaamaan uuden päivän ja uuden viikon!