Terapiatauko on päättymässä ja taas nousee mieleen asiat, jotka haluaisin jo unohtaa ja joiden käsittelyä en enää jaksaisi. Mutta pakko se kai on. Olen vakavasti harkinnut taas kerran terapia lopettamista tai ainakin terapeutin vaihtoa, sillä minusta tuntuu, etten ole saanut haluamanlaistani kontaktia nykyiseen terapeuttiini. Hän ei oikein sano mitään rakentavaa vaan toistaa uudelleen samoja asioita jotka on sanonut jo aikaisemminkin. Ja suoraan sanottuna minusta tuntuu, että hän aliarvioi älykkyyttäni jollakin tasolla. Välillä hän puhuu minulle kuin pikkulapselle. Kun olen mittinyt, että olenko terapiassa edennyt ongelmieni käsittelyssä, niin pakko minun on myöntää että olen junnannut paikoillani vaikka kuinka kauan. Tekniikka, jota nyt harjoitan, eli se että painan töitä niin etten ehdi ahdistua liikaa, toimii paremmin ainakin näin ensiapuna. Mutta pitää ajatella pitkällä tähtäimellä...

Minulla on koko päivän särkenyt päätä. En tiedä johtuuko se stressistä, liian vähistä unista vai tästä pirun kuumuudesta. Mutta eilen huomasin, että olen ajamassa itseäni pahemman kerran loppuun. Olen tehnyt töitä niin paljon, että kohta joudun pitämään ylityövapaita. Toisaalta olen yllättynyt siitä, kuinka olenkin jaksanut näin hyvin ja kuinka mielialani on kaikesta huolimatta ollut suhteellisen hyvä ja tasainen. Välillä nuokun suuntaan ja toiseen, mutta pääsen aika pian ponnistamaan uudelleen jaloilleni.

Kaverinkaveri on ostanut oman asunnon ja hän etsii aikaisemmalle asunnolleen vuokralaista iäkkään vuokraemännän puolesta. Ja koska asunnon sijainti on mitä mainioin ja vuokra on edullinen ja kokokin suuret 31 neliötä (joka on yli 10 neliötä enemmän kuin nyt) ja vielä parveke(!!!) niin olisin siitä kiinnostunut. Nykyinen asukas teettää uuteen, ostotarjouksen tehneeseen asuntoon kosteusmittaukset. ja kuns e on tehty ja läpi mennyt, niin minä pääsisin muuttamaan. En malta odottaa! halua niin kovasti eroon tästä nykyisestä koirankopistani...

Tänään menen töiden jälkeen ystävän kanssa kaupungille. Minun pitäisi ostaa pyörään pari varaosaa sekä hommata pari työkalua, joita tarvitsen.