Olen varmaan tulossa kipeäksi... Minulla on koko päivän ollut hieman tukkoinen olo. Tai no, nenä on ollut tukossa jo jonkin aikaa. Mutta nyt sekin tuntuu pahentuneen. Päätä juilii ikävästi ja yskittää ja aivastuttaa. Tai sitten se johtuu vaan tästä homepesästä, jota kutsun kodikseni! Minulla ei vaan olisi varaa tulla kipeäksi. Ei juuri nyt. Ei näin...

Olen koko illan väsäillyt toimintakertomusta ja tilinpäätöstä viime vuodesta. En tajua miksi alunperinkään suostuin rahastonhoitajan hommaan. En tajua siitä yhtikäs mitään... Luvut eivät täsmää vaikka kuinka yritän laskea niitä uudelleen ja uudelleen. Pitää vielä huomenna tehdä koko homma uudestaan ja etsiä missä kohtaa mokaan. Olen vain niin tyytyväinen, että pääsen muihin tehtäviin tänä vuonna. Osaanpahan nyt vastedes vältellä rahastonhoitajan hommia!

Olen ollut koko päivän jotenkin rauhaton. Eikä keskustelu H:n kanssa paljoa rauhoittanut. Päinvastoin oikeastaan... En tajua miksi hermostun ja ahdistun niin herkästi. Sellaisista asioista, joihin minun pitäisi jo olla tottunut. Huomaan vaan räpiköiväni suossa, jossa en pääse eteenpäin. Nyt suon laajuus on alkanut vasta valjeta minulle. En haluaisi vetää ketään mukanani suonsilmäkkeeseen...