Aagh... Valvoin koko viime yön vaikka olin niin kovin väsynyt illalla. Nyt minusta tuntuu siltä, että haluaisin vain mennä peiton alle ja jäädä sinne. Mutta ei, se ei ole vaihtoehto, sillä kohta minun on mentävä tallustamaan tuonne loskaan. Yritin alkuun lukea, mutta ei siitä tule mitään kun silmät eivät jaksa kohdentaa katsetta niin että tekstistä saisi jotain selvää. Väsäsin loppuun yhden työn, josta napsahtaa 5 opintopistettä rekisteriin (jeah!!!), aloitin oppimisblogin eräälle verkkokurssille ja melkein halkaisin tärykalvoni käydessäni lävitse ipod:ini sisältöä!!! (Koss:in nappikuulokkeilla musiikki täyttää jokaikisen sopukan korvakäytävästä ja saa aikaan aivan mielettömän soundin. Vaikka ne olivatkin hemmetin kalliit, niin ostostani en kadu!)

Olen taas löytänyt musiikkimaailmasta vanhan tutu Dead Kennedys' n. En tiedä miksi se taas alkoi kuullostaa hyvältä... Olen viime aikoina alkanut muutenkin kuuntelemaan enemmän kunnon räminärokkenrollia. Ehkä se sopii kaoottiseen mieleeni paremmin kuin yleensä suosimani rauhallinen musiikki (jos the Beatlesin yms. voi sellaiseksi laskea)

Jeah. Kerrankin menen luennolle valmistautuneena. Olen lukenut molemmat käsiteltävät tekstit ja olen jopa kehitellyt niiden pohjalta kysymyksiä. Olen myös mietiskellyt oman työni aihetta ja päädyin aivan täysin erilaiseen aiheeseen kuin mistä minun alunperin piti työ tehdä. Mä jahkailen aina...