Huoh... olen niiiiiin väsynyt järjestötoimintaan. Minua ärsytti palaute yhdistykseltä, kun en päässyt kokoukseen. Tein selväksi, että olen ainoastaan nimellisesti hallituksen varajäsen ja sen piti riittää. En aio antaa heidän sanella mitä teen, sillä tiedän joutuvani mukaan kaikkeen niin kauhean helposti. Ennemmin välttelen tilaisuuksia, joissa mut nakitetaan johonkin hommaan, jota en halua. Pitää alkaa ruveta muotoilemaan eronpyyntöäni...

Junioritreenitkin oli ja meni. En osannut opettaa juuri mitään, mutta minä olinkin siellä lähinnä vaan se, joka juoksee ja treenaa mukana. Tajusin, että tarvitsen ihan törkeän paljon harjoitusta, ennen kuin voin sanoa olevani edes hyvä pelaaja. Vanha murtunut sormenikin napsahti uudelleen ja nyt se on turvoksissa. Arvasin, ettei se kestä koko kautta. Valmentaja pääsee taas laskemaan yhdestä kymmeneen mielessään...

Hyvä olo on kuitenkin jatkunut ja vaikka nukuinkin tosi huonosti viime yönä, niin silti olen virkeä.

Huomenna sitten aamuvuoroon! Jeah!!!