Ajatukseni ovat rauhoittuneet näiden vapaapäivien aikana. Olen löytänyt itsestäni uutta voimaa ja valoa ja uskoa. Näen tulevaisuuden valoisampana ja positiivisempana kuin koskaan aikaisemmin. Pystyn kohtaamaan ihmisiä ilman lamaavaa ahdistusta, pystyn ajattelemaan tulevaisuutta ilman, että rakennan mielessäni satoja tuhansia erilaisia uhkakuvia, siitä mikä voisi mennä pieleen ja millätavalla. Suuri kehityksen askel minulla on ollut se, että pystyn sietämään epävarmuutta. Ja se tuntuu minusta niin hyvältä, niin vapauttavalta.

Kun sanoin aikaisemmin täällä ottavani uuden askeleen, aloittavani uuden vaiheen elämässäni, niin nyt siitä on konkreettisia esimerkkejä. Olen saavuttanut jotain ja näen itsekin, että pääsen eteenpäin.

Minulla on niin hyvä ja turvallinen olo. Kuten J sanoi: olen puhjennut kukkaan. Olen pieni nuppu, mutta kyllä minä siitä avaudun kunhan saan vain tarpeeksi vettä ja aurinkoa ja rakkautta (ja substralia).