Olen voinut viime päivät kummallisen hyvin. Minua ei ole lainkaan ahdistanut mikään ja olen pitkästä aikaa nauranut kunnolla. Olen yövuoroissa tutustunut paremmin erääseen työkaveriini ja vaikka hän on minun ikäiseni ja meillä on paljon yhteistä, niin silti olemme olleet jotenkin etäisiä. Vasta sen jälkeen kun hänen seksuaalinen suuntautumisensa paljastui minulle vahingossa, on hän ottanut minuun kontaktia. Ehkä hänen on vain helpompaa, kun ei tarvitse peitellä eikä salailla mitää. Hänestä on viime aikoina tullut paljon rennompi... Viime yö meni naureskellessa ja jutellessa ja noh, tietenkin töitä tehdessä.

Nyt on viimeinen yövuoro lopuillaan. Olen saanut paljon aikaiseksi. Lähetin sähköpostia liittyen opintoihini jota olen venyttänyt ja viivyttänyt luvattoman kauan. Nyt hoidan roikkuvat asiat pois. Matkinut törkeästi ystävääni, jolla on meneillään nainen ojennukseen viikot. Luin yön aikana yhden tenttikirjan. Vielä on kaksi jäljellä ja sitten vaan tenttiin. Olen hommannut vähän gradumateriaaliakin.

Mietin, että jos pystyisin olemaan nukkumatta tämän päivän jotta sitten illalla voin mennä oikeaan aikaan nukkumaan. Näin välttyisin unirytmien sekaisin menolta (tai enemmän sekaisin menolta). En usko että se on ongelma, valvominen ei yleensä ole kovin  vaikeaa.

Nyt menen ja yritän raaputtaa kirjastosta lainaamani tenttikirjan kannesta tartuntavaara-tarran pois. Edellämainitsemani työtoverin mielestä sen liimaaminen oli hauska käytännön pila... Pitäisikö vaan jättää se siihen... ;) (onhan se vähän tartuntavaarallinen... siitähän voi vaikka tarttua oppia päähä...)