Taas sain haasteen meemiin. Minun pitäisi kertoa 7 faktaa itsestäni. Hmmm...

1. Olen absolutisti. Olen juonut ainoastaan kerran ja pieni määrä alkoholia sai pääni niin sekaisin, etten halua enää koskaan juoda.

2. Pidän skifileffoista. Erityisesti avaruuteen tavalla tai toisella liittyvät ovat suuria suosikkejani ja mainitakseni esimerkin, niin Babylon 5 ja Star trek ja Star wars ovat ehdottomia klassikoita joita katson uudelleen ja uudelleen.

3. Tilaan Aku ankkaa vielä 23 vuotiaanakin. Ja suurin osa sutjautuksistani ovat niistä peräisin

4. Kaikki vitsit jotka ikinä kerron, ovat alunperin kuultu äidiltäni. Itselläni ei ole oikeastaan minkäänlaista taitoa vitsinkerrontaan. Huumorintajua kyllä riittää senkin edestä...

5. Olen riippuvainen huonekasveistani. Ne ovat ystäviäni, joille puhelen ja joista pidän hyvää huolta. Ja minua ilahduttaa aina kovasti kun johonkin pikkuisistani kasvaa uusi lehti.

6. Olen mukamas urheilija. Urheilijan minusta tekee se, että käytän nykyisin liikunnallisia vaatteita ja käyn silloin tällöin treeneissä. Oikeasti olen rapakunnossa ja jos minun täytyy juosta (mitä inhoan) niin oksentaminen on hyvin lähellä hyvin pian. Tarvitsen kuntoilumuodoksi jotain järkevää, kuten vaikka sulkapallon.

7. Olen usein kotonani pelkissä shortseissa ja rintsikoissa ja villasukissa! Ja monta kertaa olen unohtanut hieman.... hmmm... epäasiallisen pukeutumiseni ja mennyt avaamaan oven näissä vaatteissa.

Pitäisi ehkä joskus miettiä tämä meeni jostain vakavista asioista, mutta koska olen kohta töihin lähdössä ja olen aktiivisesti alkanut sulkea ahdistusta mielestäni, niin en viitsi keskeyttää hyvin alkanutta unohdusta.