Monet asiat on selkiintynyt minulle viikonlopun aikana!!! Olen käynyt läpi asioita ja priorisoinut asioita (taas kerran) ja nyt minusta tuntuu, että olen löytänyt sopivan tahdin elämälleni!

Olen saanut opinnäytettäkin eteenpäin, olen siivonnut asuntoni ja vaihtanut kaikki lamppuni energiansäästölamppuihin. Nyt on niin kirkasta joka paikassa... Sopiva vastakohta kaikkeen pimeyteen. Minä tarvitsen nykyään enemmän valoa kuin ennen. Olen aina nauttinut syksyn ja talven pimeydestä; pimeyteen on ollut hyvä kadota ja se on aina sopinut paremmin mielenlaatuuni. Olen niin kauan valvonut yöt ja nukkunut valoisat aamuyön tunnit, että valo on minulle jotenkin vieras kumppani. Nyt minusta tuntuu, että tarvitsen valoa, janoan sitä, kaipaan sitä. Auringon pilkahdus taivaalla tuottaa minulle suurta iloa ja pelastaa kokonaisia päiviä...