Kesäloma on päättymäisillään ja taas olisi alkamassa pitkä työrupeama. Tämä joutenolo teki minulle niiiin hyvää. Olen tavannut ystäviä, hoitanut ihmissuhteita, hoitanut itseäni. Olen pitänyt taukoa asioista, jotka eivät minua enää ole sytyttänyt ja joihin olen yksinkertaisesti vain kyllästynyt. Joutenolo tuo myös päähäni kummallisia päähänpistoja. Yksi niistä oli skootterin hankkiminen. Kätevä peli se on, pakko myöntää ja työmatkat menee sillä mukavasti. Mutta ensin minun pitää lakata pelkäämästä, että rysäytän lähimpään lyhtypylvääseen :)

 Jollain tapaa on ihan kiva päästä töihin, palata niihin rutiineihin jotka työt tuo mukanaan. Olen alkanut enemmän kaipaamaan niitä aikoja kun olin täysipäiväinen opiskelija. Se aika oli niin vapaata. Mutta kai se vaan on niin, että aikuisuuden mukana tulee vastuu jopka meidän jokaisen on kannettava. Olin vaan liian hikipinko opiskellessa, etten tajunnut oikeasti nauttia siitä kaikesta ajasta. Vaikka toki minulla hauskaa silloin olikin.

Paketoin vielä äidille lahjan, pullon Escadan Moon sparklea. Hyvää äitienpäivään kaikille äideille!