Tämä päivä on ollut niin turha kuin päivä vaan voi olla. En ole saanut aikaiseksi mitään vaikka monta asiaa olen aloittanut. Olen nykyään niin kauhean aktiivinen. Enkä siinä hyvässä mielessä. Koko ajan minun pitäisi tehdä jotain, näperään koko ajan jotain ja kun tylsistyn siivoiluun niin siirryn koneelle surffailemaan. Se on turhinta mitä voi olla.

Ehkä olen vain hyperaktiivinen, sillä sain viime yönä muutaman tunnin nukuttua. Tänä yönä se ei tule onnistumaan. Jännittää liikaa. Menen huomenna vanhaan oppilaitokseeni kertomaan kouluttajan roolissa asiasta, josta olen visusti vaiennut. Ainakin siinä maailmassa. Minua pelottaa, ahdistaa ja väsyttää; ei hyvä yhdistelmä...

En tiedä... en saa vaan itseäni hallintaan. Olen syöksykierteessä, enkä saa itseäni reväistyä irti. En tajua miksi. Ehkä se vaatii työtä, jonka tekemiseen minulla ei ole voimia eikä taitoa.