Mä olen niin hemmetin kyllästynyt alkoholisteihin ja sellaisiin, jotka käyttäytyvät kuin idiootit viinan tuskissaan tai kännissä. Minulla ei ole minkäänlaista toleranssia heitä kohtaan. Mä en oikeasti jaksa kuunnella kännistä sekoilua ja rahankerjuuta ja itsesääliä. Erityisesti itsesääli ja sen purkaminen muihin on mielestäni raivostuttavaa. Ei siinä mitään, että joku selittää kännissä jotain tai hieman sekoileekin. Mutta jos selitys on uhittelua, itsesääliä täynnä, niin järkihän siinä menee.

Jotenkin tuntuu, että kun asiat tuntuvat lähtemään luistamaan, niin aina tulee joku tällainen vastoinkäyminen joka saa mielialan laskemaan ja ärsyynnyskynnyksen ylittymään.

Miksi kaikkien elämässäni olleiden/olevien miesten pitää olla niin saatanan idiootteja????? Mikä hitto siinä viinassa niin kiehtoo ja missä on järkikulta silloin kun alkoholia otetaan?

Kai se vaan on niin, että minun on hyväksyttävä kaikki tämä. Tai pikemminkin tämäkin!

Plussana tässä päivässä on kai se, että ostin viimeisetkin joululahjat tänään. Yleensä ostan ne tyyliin jouluaattona.