Oloni on ollut jo hieman parempi. Vaikkakin fyysisesti tunnen olevani romahtamaisillani, sillä kuume on alkanut raastamaan viimeisiäkin voimiani. Kuume on ollut minulle aina eriskummallinen tila; jollakin tapaa euforinen. Olen silloin väynyt, lihakseni ovat raukeat (yleensä jännitän kaikkia lihaksiani) ja mielessä pyörivät asiat ovat kuin harson peittämiä. Terävät kulmat ovat muuttuneet pyöreämmiksi ja kipu hipaisun kaltaiseksi kosketukseksi. Lääkkeen (tai jonkun muun) aiheuttama huimatsefekti on tuonut tähän oman lisänsä. Päässäni pyörii ja tunnen liitäväni jossain unen ja valveen rajamailla. Olettaisin, että juuri sellaiselta tuntuu kun ihminen on polttanut pilveä tai käyttänyt jotain mieltä turruttavaa huumetta. En osaa edes pelätä tätä tilaa ja varmastikin ainoan kerran en pelkää tai ahdistu siitä, etten hallitse itseäni ja tilaani. Aivan kuin unohtaisin elämäni rajat ja pystyn murtautumaan jonnekin, jossa en ennen ole ollut ja jonne en "terveenä" kykene pääsemään. Antaisin aika paljon, jotta olini olisi tällainen aina. En murehtisi turhista ja ahdistuisi vieläkin turhemmista.

Vaikka olenkin kipeä, niin olen saanut aikaan enemmän kuin pitkään aikaan. Vaihdoin järjestystä sillä sain unessa vision siitä, millaisena asuntoni näyttäisi hyvältä. Pesin viimeisetkin pyykit, jotka olivat ajan saatossa kasautuneet pyykkikoriini (pärjään taas kuukauden ilman pyykkivuoroja).

En ole enää niin huolissani H:stakaan, sillä olen keskustellut hänen kanssaan ja asiat ovat alkaneet sujua. En malta odottaa, että hän saa netin toimimaan ja voin viimein kuulla hänen äänensä ja rauhassa keskustella asioista. Olen päättänyt hankkia hänelle nettikameran, jotta näkisin hänen kauniit kasvonsa. Siellä pohjoisessa sataa lunta ja on pimeää. Aivan kuin täälläkin. Ajatuksissani hän on koko ajan läsnä. Minä olen niin reppana.

Palaan vanhojen hyvine muistojen aikaan. Aikaan jolloin masennus ei ollut ottanut minua valtaansa ja jolloin muistan vielä nauttineeni elämästä ja nauraneeni ja olleeni iloinen. Linkkinä tähän aikaan toimii eräs vanhoista lempisarjoistani: Babylon 5 (älkää naurako). Ensimmäisen kauden jaksot ovat minulla dvd:llä ja näen taas tuttuja kasvoja.