Istuin koko illan paikallisessa supermarketissa paketoimassa joululahjoja. On se vaan ihmeellistä, kuyinka aikaisin joulu aina alkaa. Tuntuu, että joka vuosi jouluhössötys alkaa aikaisemmin ja aikaisemmin. Muutaman paketin käärin, muutaman hemmetin ison. ja samalla tienasin joukkueelle muutaman euron ja itselleni arvokkaita talkootunteja. Kivakiva!

Ajattelin huomenna ottaa itseäni niskasta kiinni ja vihdoin tehdä kunnon siivouksen. Viime yönä siivosin jo vaatekaappini; heitin vanhoja pois ja osan vein kierrätykseen. Huomenna jatka siivoamalla yläkaapit ja heittelemällä papereita yms roskiin ja viedä jotain vähemmän tarpeellista varastoon... Oletteko muuten huomannut, että olen viime aikoina ollut koko ajan siivoamassa...?

Olen muuten huomannut uudesta lääkkeestä ensimmäisen sivuvaikutuksen.  Minulla on tullut jonkinlaiset levottomat jalat. Tai no, toisin sanoen hetkutan jalkaani jatkuvasti ja se ärsyttää minua suunnattomasti. Tuntuu vammaiselta, kun koko kroppa heiluu jalan voimasta. Ihan kuin minulla olisi jonkinlaisia pakkoliikkeitä...

Nyt syömään jotain...